۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

نصایح یک گوزن قهوه ای

Caribou Coffee دو تا کار جالب میکنه ، یکی اینکه رو یه تخته سیاه ، هر چندوقت یه بار با گچ یه سوال می نویسه ، اگه درست جواب بدین یه درهم بهتون تخفیف میده ، سوالاش بعضی وقتا متوسط و اغلب اوقات سخته . امروز پرسیده بود آیتم مشترک در تولید چیپ های کامپیوتر چیه ؟! بعد من computer رو خوندم complete و نهایتا سوال رو اینجوری برداشت کردم که آیتم مشترک در تولید یک چیپس کامل چیه ؟!؟!؟ و به یارو گفتم : سیب زمینی ؟!؟!؟  
کار جالب دومش اینه که روی لیواناش یه سری جمله های بامزۀ معنی دار مینویسه . مث اینا :
-          کتاب مورد علاقه تو دوباره بخون . (اون موقه که کتاب می خوندم ، قهوه نمی خوردم . حالا دیگه کتاب نمی خونم که مورد علاقه شو دوباره بخونم ! ، ممنون از توصیه تون ، به هر حال برای اینکه ناراحت نشین عرض می کنم خدمتتون که  صد سال تنهایی رو سه بار ، ریشه ها رو دو بار ، ژان کریستف رو دو بار ، جلد اول آتش بدون دود رو یازده بار ، و گزارش یک قتل رو پنج بار خوندم . اصن خودتونو ناراحت نکنین !)
-          دوچرخه سواری کن . (ایضا اون موقع که دوچرخه سواری می کردم ، قهوه نمی خوردم . ولی بسیار فعالیت لذت بخشی بود . با دوچرخه کورسی قرمزم تو زاهدان مشهور بودم . یادش بخیر ، شاید یه روزی خاطراتشو نوشتم .)
-          به یکی بگو : دوسش داری . (ای بابا این هر جمله اش یه پست جداگونه می طلبه ! . یادم باشه لیوانه رو نگه دارم . چقد سوژۀ وبلاگی داره !)
-          از پله برو . (خُب چون مشخص نکرده پله برقی یا پلۀ معمولی ، ما از پله برقی میریم به جای آسانسور !)
-          پنج تا چیز خوب راجب کسی که روبه روت نشسته بگو . (دوست داشتنیه ، دوستم داره ، فهمیده است ، حرف گوش کنه ، ارتباطات اجتماعیش فوق العاده است . کسی رو به روم نیست ولی عکس دخترم جلوم رو دیواره . )
-          تو به همون اندازه که سگت فکر میکنه فوق العاده ای !!!!!!!!!!!!!!
-          به آرامی ببوس ، به سرعت ببخش . (من معمولا کسی را نمی بخشم ، چون از کسی بدی نمی بینم . نه به خاطر اینکه همه خوبن ...  من ، بدی نمی بینم !)
-          تکنولوژی خوب است ، اما مردم بهتر اند. (iphone از هر دوشون بهتر تر! )
اگر به این کافی شاپ دسترسی دارین ، حتما یه سر بهش بزنین . هم قهوه اش می چسبه ، هم لیوانش . ضمنا سوال روی تخته رو فراموش نکنین . یه درهم سه هزار و سیصد تا ریال میشه ، کم رقمی نیست واسه خودش !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر