۱۳۹۰ تیر ۲۵, شنبه

تحقیقی در خور پایان نامه

آقای گوزن قهوه ای کاریبو کافی روی لیوانشان فرموده اند :
Do More Cannon Ball
ما اولش نفهمیدیم یعنی چه . بعد برای اینکه نفهم نمانیم دست به تحقیقات میدانی زدیم . تحقیقات میدانی گرد بود (این را با دست زدن به آن فهمیدیم !) . آقا یا خانم ویکی پدیا معلوم کردند به ما که Cannon توپ جنگی است و در نتیجه  Cannon Ball همانا توپِ توپ جنگی است . لذا می توان نتیجه گرفت جملۀ فوق یعنی : بیشتر توپ جنگی در کنید ! بعد اندیشیدیم که این حتما استعاره است از اینکه بیشتر بگوزید و چون روی لیوان قهوه نمی نویسند بیشتر بگوزید پس رواینده خواسته منظورش را اینگونه برساند ! و این یعنی بیشتر راحت باشید و به خودتان فشار نیاورید !
ولی این هیچ سِنسی را مِیک نمی کرد . پس دوباره به تحقیق دست زدیم و اینبار گرد نبود ! اما کلا شخص تحقیق از اینکه ما هی به او دست می زدیم ، خوشش نمی آمد . در این بین به این هم فکر کردیم که چرا یک بی شعوری باید اسم دوربینش را بگذارد توپ جنگی ؟! و بعد فهمیده شدیم که آن با این فرق دارد و آن با یک “n” است و این با دو تا . هنوز در همین بین بودیم که قدری هم اندیشیدیم شاید این همان کانون خودمان است و هر دو از یک ریشه اند و چون شخص تحقیق داشت کم کم تحریک می شد دیگر در این زمینه به وی دست نزدیم . اما به کانون بیشتر فکر کردیم . و کانون یک چیزی بود اوائل که در آن فکر کودک و نوجوان را پرورش می دادند . بعد ها نه اینکه روی موضوع خاصی تمرکز کنند ، کلا معنای پرورش عوض شد !. و کلا پرورش دو جور شد ، پرورش نیاندیشیدن ، و پرورش شتر مرغ ! که در اصل هر دو در یک مقوله بودند ولی بودجۀ جداگانه به هر کدام اختصاص داده شد .
(یک پاراگراف عمده ای در اینجا سانسور شد چون مربوط بود به کانون گرم خانواده ، وطبق قوانین جدید ، بنده از نوشتن هر نوع مطلبی در خصوص فامیل ، خانواده ، دوست و آشنا ، در و همسایه و کلاً هر موجود بی جنبۀ دیگری معذورم ! )
برگردیم سر توپ توپ جنگی . یحتمل می تونست منظور نگارنده این باشه که قهوه بخورین و همیشه توپ توپ باشین ! ولی با قهوه که آدم توپ نمیشه !! با قهوه میشه سرحال شد ولی توپ نمیشه شد . واسه توپ شدن یه چیزی لازمه که یه کم از قهوه ، قهوه ای تر باشه !
حالا بالاخره این Do Cannon Ball یعنی چی ؟ نتیجۀ تحقیقات و مطالعات بنده اینگونه نشان می دهد که وقتی که شما می خواهید در یک استخر و یا آبگیر یا هر جای پر آب دیگری بپرید ، اگر خود را گولّه کنید و شالاپی در آب بیافتید ، این خیلی حال می دهد و به این می گویند  Cannon Ball کردن . پدرم درآمد تا معنی این را فهمیدم و از جهالت درآمدم ! کاش برای فهمیدن چیز های به درد بخور تر هم اینقدر پیله بودم !
پس یا علی مدد Do More Cannon Ball ، پیدا کردن استخرش دیگر مشکل خودتان است !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر