۱۳۹۰ خرداد ۲۴, سه‌شنبه

قطر ، بُز ، ... و دیگر همین !!!

ما امشب تشریف می بریم قطر . با قطار ؟! ، خیر ، با هوان پیما ! چرا باید قطر رو با قطار رفت ؟ مگه آدم شوشتر رو با شتر میره ؟!؟. البته میشه با شتر رفت شوشتر ولی نمیشه با قطار رفت تا قطر . چون ریل نداره . در عوض هوان پیما داره ملوس ، بیوتیفول ، تازه عکس یه بز شاخدار هم رو دمب هوان پیماشه !!! – سوال اول : بز بدون شاخ هم داریم ؟ - سوال دوم : چرا در جایی که همۀ شرکتای هوایی آرم یا همون لوگو شون یه ربطی به پرنده ای پروازی چیزی داره ، هوان پیمایی قطر عکس بز گذاشته رو دمب هوان پیماهاش ؟ - سوال سوم : با بز میشه رفت قطر ؟!؟!
قطری جماعت به داشتن دو تا چیز مشهورن . یکی گاز ، یکی ناز ! گاز که خوب نوش جونشون عرضه شو دارن ، همینجوری هلف هلف میکشن میبرن ، ما هم وایسادیم فقط مث سگ پارس جنوبی می کنیم ، هیچ فایده ای هم نداره ! . اما ناز دارن ماشالله طبق طبق . جون آدمو به لب میرسونن تا جواب یه ایمیل میدن یا یه قرار جلسه رو تنظیم می کنن . حالا ما داریم میریم خدمت مدیر آب و برق ایشون . یک آدم نازی ، یک آدم یواشی ، اینقده مهربون ، اینقده خوش بر و رو ، اصن از همین حالا دلم داره غنج میره !!!. گوریل پیشش برد پیته !، انگلیسی هم که نمی فهمه مث بلبل ! – سوال چهارم : پرنده ای سراغ دارین که انگلیسی بفهمه ؟!؟ - خلاصه کلی می خندیم فردا ، جاتون خالی .
ضمناً قطر چیزی که بشه به عنوان سوغاتی بیاری نداره . گفتم که فقط گاز داره و ناز . این دوتارو خودمم دارم ، اولیش یه کم بد بوهه ولی به هر حال گازه ! ، دومیشم عندالزوم رو می کنم . تازه من غیر از گاز و ناز ، کلی چیز دیگه دارم که قطریا ندارن . مثلاً من راز دارم ! (به شما مربوط نمیشه چه رازی !) ، ساز دارم ! (چن تا !) ، غاز دارم ! (پس فکر کردین چی میچرونم روزا !) ، و از همه مهم تر ، رودۀ دراز دارم ....شاهدش همین که دارین میخونین !!!
مواظب مراقبت باشین تا برگردم .     

۱ نظر: