۱۳۹۰ خرداد ۲۶, پنجشنبه

بیل را بکش

هدیۀ روز پدر به این مفصّلی ؟! ای بابا حالا چرا اینقد زحمت ؟! یه دقه اومده بودیم خودتونو ببینیم ، همش تو آشپزخونه بودین!
همسرم ، تاج سرم ، بال و پرم ، سیم و زرم ، اشک ترم ، رخت برم ، قر کمرم ، زنگ درم ، کور و کرم ، من چه خرم !!! امروز لطف بسیط فرمودند ، بساط مبسوطی را تدارک دیدند به شرح ذیل :   
-          در روز پدر ، همسربانو افتخار دادند به تفریحات مورد علاقۀ بنده که همانا قهوه خوردن در کافی شاپ می باشد وقعی نهاده و مرا در صرف یک ماگ قهوه در استار باکس همراهی نمودند.
-          در روز پدر ، همسر بانو به بنده اجازه دادند در ماشین ، موسیقی مورد علاقۀ خود را که همانا کنسرت لندن لئونارد کوهن می باشد ، با صدای بلند گوش فرا بدهم .
-          در این روز مبارک ، من سعادت این را یافتم که در رکاب همسر بانو ، جهت خرید لباس عروسی خواهرِ برادر مرده ام ، نعش بی مصرف خود را از این مغازه به آن مغازه کشیدن نمایم .
-          امروز من این موهبت را دچاریدم که در رستوران سرشار از سکوت و آرامش ایکیا ، ماهی سالمون میل بفرمایم . همسر بانو به افتخار روز پدر ، بیش از نیمی از سهم الماهی خود را که خوب نپخته بود ، به بنده اعطا فرمودند !
-          همسر عزیزم لطف بی حد نموده اجازه دادند من امروز بعد از ظهر ، که یک بعد از ظهر دل انگیز بهاری پدری بود ، چرت عمیقی بزنم و مجدانه تلاشیدند ولوم سر و صدای خانه از سی و دو بالا تر نرود !
-          من امروز مجوّزمند گردیدم  پیانویم را بدون هدفون بنوازانم !
-          همسرم امروز ، فقط به خاطر روز پدر ، از روی صفحۀ فیس بوکشان یک عدد جوک خیلی بامزه برایم تلاوت کردند .
-          امروز هم چون سال های قبل ، ایشان بودند که شمارۀ پدرم را دایال فرموده و گوشی را به سمت بندۀ حقیر دراز نمودند .

من این پُستی را که سراپا بوی مرگ از آن به مشام می رسد ، بالا نمی گذارم تا ماساژ امشبم را هم بروم ، بعد ...!
من امیدوارم همسرم این روز مبارک را ، که در آن امیر المومنین به تولد دست یافت ، با آن روز مخوفی که ابن ملجمِ ناراحت ، شمشیر بر تفاوت سر ایشان زدند ، اشتباهی نگرفته و مرا امشب از قید حیات ، آزاد نسازند ... !
من امیدوارم لپ تاپ همسرم قبل از خواندن این پست بسوزد !
من امیدوارم هرچه زودتر شفا یافته و دیگر اینقدر طنز نپرورانم !
خدایا در این شب عزیز همۀ بیماران طنز نویس را به شفای عاجل نایل بمایِل !
اشهد ان لا .......... .
لطفا پیکر مطهرم را در خاک آبا و اجدادی ام ، ماهان ، اون بالاهای باغ شازده ، زیر درختا ، چال بفرمایید . قول می دهم کود خوبی بشوم . در زمان حیاتمون که هیچ گهی نشدیم ....!!! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر